تمایز تنها راه نجات مطب های پوست و زیبایی در شرایط اشباع و رکود کنونی

روزهای زیبایی پاییزیتون بخیر . چقدر با فروغ فرخزاد موافقین که میگه : کاش چون پاییز بودم ؟

ایشالا روزهای زندگیتون به قشنگی روزهای بارونی پاییز باشه .

مدهتهاست که دوره بره کشون مطب های پوست و زیبایی تموم شده ، شاید باورتون نشه ولی یه زمانی با یه دستگاه از بین برنده موی زاید که میخریدن 8 تا 9 میلیون تومن هر جلسه لیزر کل بدن رو 1/5 میلیون تومن می گرفتن و اینجوری با 5 تا بیمار پول کل دستگاه رو در میاوردن اینجوری بود که خیلی ها از موی زاید به همه چی رسیدن . این رو میگم بره کشون . ولی الان اوضاع اینطور نیست تعداد مجموعه هایی که این خدمات رو ارائه میدن خیلی زیاد شدن و تقریبا"

دیگه جایی نیست که یه مجموعه که کار زیبایی میکنن اونم با تمرکز بر لیزر موی زاید .

این مساله باعث شده که ما توی مشاوره راه اندازی مطب واقعا" فاکتورهای متفاوتی رو بیش از پول و مدل دستگاه در نظر بگیریم . و واقعا" بشدت معتقدم که هرکسی این کار رو راه بندازه الزاما" موفق نمیشه .

پس چیکار باید کرد ؟؟؟

بنظر من کسانی موفق میشن که یه مزیت رقابتی واقعی داشته باشن به طور خلاصه مزیت رقابتی یعنی اون مزیتی که شما دارین و دیگران ندارن . ضمن اینکه هر روز یه ایده جدید و هر فصل یه نوآوری و یه روش جدید که بتونه برای مخاطب ها جذاب باشه باید ارائه بشه اینجوری شاید افتتاح یه مجموعه پوست و زیبایی جدید توجیه داشته باشه .

یکی از روشهای تیلیغی جدید که میتونه جذاب باشه اسکین آنالایزره یه دستگاه بر اساس تکنولوژی لامپ وود سابق قابلیت این رو داره که :

اولا" : بگه شما از نظر پوستی چند ساله بنظر میرسین ؟

ثانیا" : چه درمانهایی نیاز دارین ؟

ثالثا" : درمانهای انجام شده چقدر موثر بوده اند ؟ ( امکان مقایسه قبل و بعد )

خلاصه که با اسکین آنالایزر می توان بیشتر دیده شد .

جهت مشاهده فیلمهای آموزشی اینجا و جهت مشاهده سایت اینجا کلیک کنید .

جهت اطلاع از کارگاههای آموزشی رایگان با شماره تلفن های 09128599015 و 02126656229 تماس حاصل فرمایید .


/ 0 نظر / 22 بازدید