اگرچه خدمات بعد از فروش در اسمش نهفته ست تازه بعد از فروش شروع میشه اما ایجاد و کسب رضایت مشتریان از ماهها و سالها قبل از فروش باید تمهیداتش رو فراهم کرد و چند نکته رو نباید فراموش کرد :

  • شرکت وارد کننده در انتخاب دستگاهها باید حداکثر دقت را بکند چرا که اگر مشتری یک دستگاه را می خرد و در صورت بد بودن به اندازه قیمت یکدستگاه ضرر میکند شرکت از همان دستگاه تعداد زیادی میخرد . پس کیفیت دستگاه برای شرکت به مراتب باید بسیار بیشتر از مشتری ( پزشک و یا مدیر سالن های زیبایی باشد . (البته به شرطیکه شرکت ، شرکت باشد )
  • شناخت مشکلات دستگاهها اهمیت بسیار زیادی دارد . چرا که گاهی مشکل درست تشخیص داده نمی شود و طبیعی ست که تعمیر هم نشود . و این مهم میسر نمی شود مگر از طریق نیروهای کارآمد و دوره دیده .
  • گاه پیش می آید که بچه های فنی پس ازبررسی دستگاه ارسالی از یک پزشک اعلام می کنند مشکل ندارد و من هرگز این جمله را قبول نمیکنم چرا که قبول این مطلب به مفهوم اینه که پزشکی که دستگاهش رو که مشکل نداشته فرستاده برای تعمیر باید خدایی ناکرده مشکل روان داشته باشه که هم هزینه ایاب و ذهاب بده و هم چند روز دستگاهش واسه تعمیر بمونه بعدشم بهش بگن از اول مشکل نداشته .
  • و اما در تعریف از خدمات پس از فروش ماهان سرویس لازمه این نکات رو خدمتتون عرض کنم :
  • آموزش کامل سرویس سریع Quick Service به مشتریان .
  • رسیدگی به خرابی دستگاه ها در کمترین زمان ممکن

٢۴ساعت در تهران -٧٢ساعت در شهرستان ها.

  • انبار لوازم یدکی به صورت کامل و بدون کمی و کاستی.
  • -تعویض قطعات خراب در زمان گارانتی و تعمیر حرفه ای قطعات بعد از دوره گارانتی.
  • -تیم آموزش دیده حرفه ای برای نصب و راه اندازی و تعمیرات.
  • ساپورت علمی و اطلاع رسانی تا ١٠ سال برای بالا بردن سطح علمی کاربرها و ارائه مقالات روز به مشتریان.
  • آموزش کامل،نصب و راه اندازی رایگان ساپورت تلفنی توسط متخصصان مجرب برای کاربرد بهتر دستگاه.

 

جهت مشاهده فیلم های آموزشی  اینجا کلیک کنید. جهت مشاهده سایت اینجا

 

چهت کسب اطلاع از کارگاههای آموزشی رایگان با تلفن های 09128599015 و 02126656229 تماس حاصل فرمایید .